معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: حفظ چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده در انتخابات امری ضروری است.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۵۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، مهدی دونده اظهار کرد: زمینه‌سازی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و ما چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده را به‌عنوان یک نقشه راه مدنظر خود و فعالان حوزه انتخابات قرار داده‌ایم .

 وی با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ افزود: تا کنون چندین مانور انتخاباتی و ده‌ها نشست تخصصی با اقشار و گروه‌ها برای ایجاد شور انتخاباتی و همچنین افزایش مشارکت برگزار کرده‌ایم.

 دونده با اعلام اینکه نیشابور از مدت‌ها پیش با تدابیر اندیشیده شده برای انتخابات اسفندماه آمادگی کامل دارد، بیان کرد: مطابق با آیین‌نامه اجرایی انتخابات تلاش کردیم از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای افزایش شور و مشارکت مردم بهره ببریم.

  وی خاطرنشان کرد: تلاش ما در ماه‌های منتهی به انتخابات این بوده که از بدنه مردم و گروه‌ها و اقشار مختلف از جمله اصناف و بازاریان، ورزشکاران، جوانان، بانوان، دانش‌آموزان، هنرمندان، روحانیون، دانشگاهیان و... برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام و دولت در سال‌های اخیر بهره گرفته و روح امید را به مردم تزریق کنیم.

 نماینده عالی دولت در این شهرستان عنوان کرد: تا کنون تمامی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و در چندین مرحله به افراد نکات به‌صورت دقیق و مطابق قانون توضیح داده شده است.

 وی از برگزاری چندین مانور بزرگ شبیه‌سازی انتخابات در این شهرستان با حضور اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی خبر داد و عنوان کرد: در این مانورها تلاش شد تا شرایط برگزاری انتخابات شبیه‌سازی‌شده و هماهنگی‌های لازم و مشکلات احتمالی به‌صورت فرضی بررسی و چاره‌اندیشی شود.

  دونده تصریح کرد: دشمنان از چند ماه گذشته برای کم‌رنگ کردن انتخابات و ناامیدی مردم خود را آماده کردند ولی مردم ولایت‌مدار، همیشه در صحنه، انقلابی و شهیدپرور نیشابور بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار